Že je snídaně nejdůležitější jídlo dne, je notoricky známé. I přesto však mnozí pánové vlastně neví, co ráno do žaludku poslat?

V kostce o tom, co by měla snídaně obsahovat

Správnou snídaní nabízíte tělu možnost vytvářet nové svaly a nebrat si energii z již stávající svalové hmoty. Plnohodnotné ranní jídlo by mělo obsahovat sacharidy (v klidu si tedy dopřejte něco sladkého), bílkoviny (poslouží vejce, tvaroh, mléčné výrobky) a konečně i vitamíny (v čerstvě vymačkané šťávě).

Sepsal jsem ty nejlepší snídaně, které nasytí a uspokojí:

1. chlapa jako horu

Brambory zapečené s klobásou, zeleninou a vejcem (rychlá příprava na pánvi – na troše másla osmahnete zeleninu a kroužky klobásy, přidáte uvařené nakrájené brambory, co vám zbyly ze včerejška a vše zalijete rozmíchanými vajíčky.

2. nenasytného chlapa

Volské oko, opečená slanina, fazole, domácí chléb (opět poměrně rychlá “pánvičková“ záležitost) + ovesná kaše s ořechy

snidane-menworld-2

3. vybíravého chlapa

Šunka s vysokým obsahem masa, vejce do skla posypané parmezánem, domácí chléb ( vejce se vaří cca 5 minut, žloutek je tekutý)

4. chlapa gurmána

Omeleta s různými druhy sýrů, domácí pečivo, vymačkaná šťáva z pomerančů (použijte oblíbené sýry, lze doplnit i pršutem)

snidane-menworld-1

5. chlapa, který nemá moc času

Tvaroh s ořechy a medem (stačí rozmíchat a jíst) + banán na cestu do práce

6. chlapa masažrouta

Plátek oblíbeného masa, volské oko, domácí pečivo, miska čerstvého ovoce (hoďte maso do kontaktního grilu nebo na pánev spolu s vejcem, za chvilku ja královská snídaně hotová)

snidane-menworld-3

7. chlapa vegetariána

Energetická ovesná kaše plná vlákniny a bílkovin a nebo ovocné smoothie

8. chlapa v těžkém tréninkovém období

Máte-li velký výdej a chcete opravdu růst, pak si dopřávejte slanou i sladkou snídani v oblíbených kombinacích. Rozhodně zařaďte vejce, tvaroh, maso, kvalitní šunku, sýr, hodně zeleniny a ovoce.

Vše zapíjejte nejlépe čistou vodou, 100% džusy, možností je i neslazený zelený čaj nebo šálek kvalitní kávy.