Proč je lepší sex po ránu, nežli večer?

0

Pokud máte po ránu neodbytný pocit, že jste skutečně takříkajíc a doslova „mrtví“, máme pro vás jeden typ, jak si jej ihned zlepšit. A aby to nebylo málo, též vám tento typ akce sníží stres na celý den. A to není vše – sex ráno / po ránu rovněž sníží váš krevní tlak přes den, jak zjistil podnik Forza Supplements.

Firma monitorovala tělesné hodiny právě tisíce lidí, přičemž dotyční měli zaznamenat nejlepší čas pro své denní aktivity, jako je cvičení, jídlo a samozřejmě i sex.

Většina lidí se shodla, že právě doba okolo 7:30 byla pro erotické hrátky tou nejlepší. A to proč? Protože se poté dotyční necítili tak vystresovaní z práce samozřejmě. A je tu i ten příjemný biologický faktor ve prospěch mužů, že po ránu je hladina testosteronu nejvyšší, což naznačuje, že právě po ránu vydrží člověk (podle všeho) nejdéle.

A jak by měl vypadat zbytek ideálního dne? Měli byste se probudit v 6:45, protože právě tehdy máte doporučených 7-9 hodin spánku, jaké potřebujete každý den k plnému odpočinku.

Provádět svoji ranní rozcvičku okolo 7 ráno před snídaní trochu napomáhá ztrácet váhu či také jinými slovy, po ránu spálíte totiž i nejvíce tuku – a je tomu tak proto, jelikož hladina cukru, inzulinu a glykogenu je nejnižší po celonočním půstu.

Více než 80 % lidí má podle všeho ověřené, že konzumace snídaně nejpozději v 7:15 jim pomáhá ztratit kila snáze.

Co se zase týče pro změnu naší největší produktivity v práci a kanceláři, tak ta je okolo 9:45, jelikož vaše lidské schopnosti koncentrace a řešení problémů bývají nejlepší asi tak tři hodiny po vašem probuzení. Účastníci průzkumu též uvedli, že hodinka pauzy ještě někdy poté jim pomohla skrze jejich seznam věcí k dokončení přes daný den.

Oběd by měl být asi tak okolo 12:15 a večeře asi tak v 6 večer. Dát si pak v 6:10 pivko někde po cestě domů prý velmi pomohlo pro morálku všech, kdo na ně přes den myslel. Kdo aktivně posiluje, tak zase tvrdí, že okolo 6:30 večer je jejich posilování a cvičení nejefektivnější (tj. chvíli po práci).

Zalehnout je vhodné už někdy okolo 10:10 hodiny, což vám napomůže k dostatku spánku. Když totiž usnete do 20 minutek, tak vás čeká 90 minut výborného osvěžujícího non-REM spánku, který je podle řady lidí pocitově nejlepší ještě před půlnocí.

I když samozřejmě nejsou žádní dva lidé na 100 % zcela stejní a totéž platí i pro jejich zvyky a průběh dne, jisté všeobecně a univerzálně platné věci a události pro průměrné osoby tu jistě jsou. V životě ale nesmíme pochopitelně zapomínat ani na věci, jenž nám dělají radost. Jak ale vidíte sami, byť i jen malé úpravy ve vašem rozvrhu a životosprávě mají výrazné zdravotní dopady, pročež mohou váš život zlepšit skutečně na všech frontách – jako milovníka, sportovce, osoby s normálním břichem, …

Zdroj + Foto: www.menshealth.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here