Pár jednoduchých rad, jak zhubnout až 5 kg týdně

0

Říkáte si, že zhubnout 5 kg týdně není možné? Jedině snad, když budete držet hladovku nebo jíst nějaké zázračné pilulky. Omyl! Pokud se budete držet těchto jednoduchý principů hubnutí, pak sami poznáte, že to možné skutečně je a bez následků.

Spánek pomáhá při hubnutí

Mnohdy si lidé vůbec nevzpomenou na tuto základní a přirozenou činnost, jako je spánek. Pokud chodíte spát po půlnoci a vstáváte za svítání, vaše tělo si nestihne dostatečně odpočinout. Člověk potřebuje v průměru 7 až 8 hodin kvalitního spánku. Spánek má pro náš organismus zázračné účinky. Pomáhá odbourávat stres, zvyšuje energetické hladiny a ovlivňuje celkové zdraví člověka. Dokonce nám pomáhá i při hubnutí. Jistě jste nevěděli, že v průběhu dostatečného spánku naše tělo spaluje přebytečnou energii, až 500 kalorií. Chcete-li zhubnout, začněte v posteli.

Začněte den zdravým jídlem

Každé ráno si dopřejte snídani, která představuje základ celého dne. Nikdy ji nevynechávejte. Pokud začnete den s prázdným žaludkem, naopak si uškodíte. Tělo si bude ukládat tuky do zásoby a vám se rozhodně nepodaří zhubnout. K snídani si dopřejte bílkoviny nebo vlákninu. Nasytíte se tak na dlouhou dobu a je pravděpodobné, že během dne se tím spíše vyhnete nezdravým potravinám. Nastartujte svůj metabolismus vydatnou snídaní, je to základ pro snadné hubnutí.

Nejvhodnější doba na cvičení

Nejvhodnější doba na cvičení je po ránu, ještě před snídaní. Zacvičte si hned zrána, nejvíce tak spalujete tuk.

Jezte ovoce a zeleninu, ale…!

Ovoce a zelenina je nezbytnou součástí našeho jídelníčku a zejména, pokud chcete hubnout. V zelenině se omezovat nemusíte, ale na ovoce pozor. Některé druhy ovoce obsahují velké množství cukrů a kalorií, například banány a jsou tedy vhodné pro rychlé doplnění energie. Zeleninu jíst můžete a doslova musíte ve velkém množství. Tady nehrozí, že byste ztloustli.

Zejména listová zelenina je velmi bohatá na živiny a má málo kalorií.

Kardio cvičení

Kardio cvičení je druh cvičení, při kterém spálíte opravdu mnoho kalorií. Je to tedy velmi účinný způsob, jak zhubnout. Toto cvičení je založeno na tepové frekvenci. Patří sem všechny druhy pohybových aktivit, u kterých se zapotíte a zadýcháte. Ideálním příkladem je například obyčejný běh nebo jízda na kole. Řadí se sem také jízda na bruslích, spinning, bruslení, plavání a jiné.

Zrychlí se vám metabolismus, což vede ke spalování přebytečných tuků, které se hromadí v těle.

Co je účinnější, kardio nebo tvorba svalové hmoty?

Zní to až neuvěřitelně, ale účinnější je tvorba svalové hmoty. Je to dáno tím, že budete spalovat kalorie během i po tréninku. Je to ideální způsob, cvičíte a spalujete kalorie i po cvičení. Navíc svalová hmota působí na mužích neuvěřitelně sexy.

Jedním se zaručených tipů, jak zhubnout, je voda

Je to tak jednoduché, voda je dostupná každému a přitom tak nedocenitelná. Vypijte každý den 2 až 3 litry čisté vody a budete se cítit mnohem lépe. Předejdete tím bolestem hlavy, ale hlavně nastartujete svůj metabolismus k snadnějšímu hubnutí.

Čtěte také: Jak a co pít?

Bonus na závěr

Podpořte svůj metabolismus změnou stravovacích návyků. Stačí udělat jakoukoliv změnu v dosavadním jídelníčku. Vaše tělo je na něco zvyklé, a jakmile budete střídat stravovací návyky, tělo to lépe přijme a bude reagovat rychlejším spalováním tuku.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here