V čem je lepší tvorba e-shopu na míru?

Share

Tak třeba v tom, že budete mít skutečně originální řešení, ne pouze v bledě modrém okopírované to, co už má konkurence. Toto řešení bude přesně odpovídat vašemu stylu i oboru podnikání, prostě vám padne „jako prdel na hrnec“.

E-shopy mají svá pravidla. Že jste si žádných stejných znaků nevšimli? Není divu, tato nepsaná pravidla jsou totiž na první pohled neviditelná. Patří mezi ně například uživatelská přívětivost, dobré SEO pro vyhledávače, jednoduché ovládání, příjemné barvy. Přesně tohle všechno vám zařídí tvorba e-shopu na míru, hotové řešení to doopravdy neumí.

Jak vzniká e-shop? Podívejte se k odborníkům na tvorbu webů

Tvorba webů, nejen e-shopů, je také doménou pana Jaroslava Voldřicha z Plzně. Věnuje se jí již od roku 2010 a každý rok jich vyprodukuje přes 40. A jak e-shopy tvoří?

Nejdříve se ptá. Zkoumá u zákazníka jeho potřeby i představy, ovšem pak se ptá sám sebe. Jak by k e-shopu přistoupil, kdyby byl jeho? Dává mu tohle řešení smysl? Utratil by za tento návrh své vlastní peníze? Nikdy nepracuje na ničem, o čehož úspěchu by nebyl přesvědčen.

Dál už se přechází k realizaci. Některé základní funkce implementuje do každého e-shopu (správa produktů a kategorií, nákupní košík, nahrávání fotek, základní způsoby platby a přepravy). Pokročilé funkce přidává dle potřeby (Heureka, Sklik, Zboží apod.).

PPC kampaně a SEO aneb bez propagace by to nešlo

Jedna věc je vytvořit pěkný web a druhá věc je dostat ho do povědomí lidí. I tím se pan Jaroslav Voldřich zabývá. Jeho doménou jsou jak správa PPC kampaní, tak optimalizace pro vyhledávače. Weby tvoří od A až do Z, od začátku do konce a se vším všudy. Klient tedy přijde k hotovému řešení, které mu generuje zisk.

Ano, takový e-shop na míru samozřejmě něco stojí. Rozhodně víc, než kdybyste si vzali nějaký hotový e-shopový systém a trochu si ho poupravili. Zato vám však přinese také o hodně vyšší úspěch, potažmo zisk.

Read more

Local News