SEO Pardubice: konverze přispěje k boomu návštěvnosti vašeho e-shopu

Share

Čím více lidí si prohlíží váš komerční web, tím vyšší je pravděpodobnost objednávky. Proto je návštěvnost považována za jeden z hlavních ukazatelů úspěšnosti stránek, a přesně na tuto metu cílí SEO. Pardubice, přesněji podnikatelé zde působící a firmy z okolí, mohou v článku nastudovat, jak se návštěvnost během optimalizace eshopu zvyšuje a jak to souvisí s prodejní konverzí.

SEO Pardubice

SEO Pardubice – jaký typ návštěvníků vám přivede

Podle způsobu, jakým se uživatel do vašeho eshopu dostane, rozlišujeme čtyři základní typy návštěvnosti. Zadá-li člověk vaši přesnou www adresu, hovoříme o návštěvnosti přímé. Další možností je kliknutí na váš zpětný odkaz, který zájemce objevil například v katalogu firem nebo na nějakém renomovaném portále. Potenciální zákazníky k vám přivádí také proklikové reklamní bannery známé z PPC kampaní. Pokud si dáte optimalizovat web na lokální klientelu, jinými slovy zaměříte SEO na Pardubice, začnou k vám proudit ti správní zájemci hledající vaše služby přes Google a Seznam. Tomuto typu návštěvnosti říkáme přirozená nebo také organická a podnikatelům se ji vyplatí maximálně rozvíjet. Přesnou url adresu si totiž pamatuje málokdo a PPC reklamu zase mnoho lidí ignoruje.

SEO nejen v Pardubicích se soustředí na konverzi

Máte-li eshop dobře optimalizovaný na relevantní klíčová slova, zobrazují internetové vyhledávače vaši nabídku přednostně. Díky tomu se k vám proklikne mnohonásobně víc lidí než do webu bez SEO. Podnikatele z Pardubického kraje by však měla kromě organické návštěvnosti zajímat i konverze. To je poměr mezi všemi návštěvníky a těmi, kteří si nakoupili nebo odeslali poptávku. Top prodejní stránky dosahují konverze okolo 10 %. To znamená, že si z každé tisícovky návštěvníků nakoupí sto osob. Váš současný konverzní poměr si můžete změřit v Google AdWords. Skóre pod 1 % berte jako výzvu, abyste zapracovali na SEO pro Pardubice, pokud fungujete regionálně. Je-li ve vašich silách zásobovat celou republiku, pochopitelně musíte optimalizovat komplexně.

Co snižuje konverzi

Když už vaši on-line prodejnu díky zvýšené organické návštěvnosti vyhledává množství zájemců, byla by škoda je od nákupu něčím odradit. Bez útraty vás klienti zpravidla opustí, když jim nevyhovují platební možnosti. Překážkou bývají i technické závady na straně poskytovatele platebních služeb. Dalšími nepřáteli konverze jsou nevhodně umístěná tlačítka a komplikované formuláře při dokončení nákupu. Na všechny tyto brzdy internetového prodeje vás naštěstí upozorní audit webu, který předchází regionálnímu SEO pro Pardubice i celorepublikové optimalizaci.

Proč díky SEO konverze stoupá

Jak už jsme si vysvětlili, zvyšuje SEO přirozenou návštěvnost webu. Optimalizace k vám láká uživatele pomocí klíčových slov a tím roste pravděpodobnost obratu. Vysoké prodejní konverzi pomůžete také užitečným a pravidelně aktualizovaným obsahem stránek, atraktivním designem a snadnou obslužností eshopu. Pokud si internetový obchod teprve vybíráte, upřednostněte firmy, které vám ho vyrobí včetně SEO. Je to levnější než optimalizace již hotového webu a odpadne vám tím spousta zbytečných starostí a víceprací. Vaše konverze nemusí začínat od nuly.

Ať už se rozhodnete vydobýt si své místo na internetu pomocí regionálního SEO Pardubice anebo vsadíte na jiné prostředky síťového marketingu, vždy si hlídejte poměr návštěvnosti a uskutečněných prodejů. Z konverze zjistíte efektivitu vaší propagační strategie a můžete ji náležitě usměrnit. Přejeme vám hodně úspěchů v online podnikání a v případě dotazů jsme vám k dispozici v komentářích.

Read more

Local News