Proč má smysl investovat do reklamní kampaně?

Share

V současné době už se bez reklamy neobejde žádný obchodník. Pokud něco hledáme, začínáme na internetu. A to je jeden z důvodů proč se rozvinuly různé marketingové agentury, jako je například PPC agentura nebo jinak zaměřené reklamních agentury na jednotlivé segmenty marketingu, jako je například SEO, e-mailing, sociální sítě nebo off-line reklamy. Reklama je totiž je malou součástí marketingu, který toho zahrnuje mnohem více. Zde jsou důvody, proč je dobré do reklamní kampaně investovat.

Cílení na zákazníka

Při využívání placené reklamy si můžete získat demografické informace o tom, na koho bude vaše kampaň cílit. Tyto informace zahrnují věk, pohlaví a polohu potenciálního zákazníka, stejně jako jeho specifičtější preference (oblíbená jídla, filmy atd.). Je ale důležité, aby reklama byla na správném místě. PPC reklama je například druhem online reklamy, při které inzerent platí za klik na reklamu, která je umístěna na stránkách někoho jiného. Pokud by byla umístěna na stránkách, které s produktem nesouvisí, je pravděpodobné, že by nalákal méně potenciálních zákazníků.

Šíření povědomí o firmě

Je prokázáno, že lidé raději nakupují od toho, koho znají. Pokud investujete do reklamy, může se logo vaší firmy nebo produkt dostat do podvědomí potenciálních zákazníků. Když se tento následně bude rozhodovat mezi dvěma produkty, zvolí ten, který je mu povědomí (o kterém si myslí, že ho zná). I toto je velmi důležitá funkce reklamy.

Dlouhodobé budování značky

Reklama pomáhá také vytvořit povědomí o vaší značce v mnoha ohledech. Můžete být například seriózní nebo naopak hraví. Můžete ukázat, co je pro vás důležité (například že šetříte životní prostředí používáním recyklovaných a recyklovatelných materiálů). Ukazuje se, že dlouhodobé budování značky je nejefektivnější ve formě reklamy v televizi, která zasáhne masivní počet potenciálních zákazníků.

Read more

Local News