Každý podnikatel se čas od času dostane do bodu, kdy je mu okruh stávajících odběratelů malý, ale přitom nemá příliš možností, jak jej rozšířit. Pokud jste v podobné situaci i Vy, vězte, že nemusíte propadat skepsi. Řešení máte blíže, než byste si mohli myslet.

Je jím databáze podnikatelů a firem Albertina s informacemi o 2 700 000 subjektech působících v České republice. To už je pořádná dávka potenciálních obchodních partnerů, co říkáte?

Poté, co si tuto databázi zakoupíte, je jen na Vás, jaký typ společností oslovíte jako první. Možnosti filtrování nabízí databáze spousta, jedná se například o možnosti filtrování dle:

– regionu

– oboru podnikání

– právní formy

– počtu zaměstnanců

– obratu

V praxi by hledání správných obchodních příležitostí mohlo vypadat takto…

Praktický příklad využití databáze Albertina

Pan Továrník vlastní společnost distribuující izolaci staveb. V současné chvíli pan Továrník prodává svoji izolaci přímo klientům, které obsluhují místně příslušní pracovníci, který jsou zodpovědní za obchod i samotnou realizaci zakázky. Pan Továrník by chtěl svoje podnikání rozšířit i do segmentu B2B. Koupí si tedy databázi Albertina, ve které si vyhledá:

– společnosti podnikající ve stavebnictví, tj. stavební firmy, prodejny stavebního materiálu

– z nich pak vyfiltruje ty, které se nachází v okruhu 100 km od sídla jeho firmy

– následně si vyfiltruje společnosti s obratem nad 100 000 000 Kč

– vyloučí společnosti, které jsou n