Každý obor lidské činnosti má své ikony – legendy, které se nesmazatelně zapsaly do historie a ten či onen konkrétní obor by bez nich zkrátka nebyl kompletní. Své ikony má samozřejmě i automobilový průmysl a jednou z nich je nepochybně Volkswagen Beetle – Brouk. Počátky tohoto vozu lze vystopovat až k začátku třicátých let kdy začal Ferdinand Porsche pracovat na projektu malého, lidového vozu a svět tak poprvé slyšel jméno Volkswagen. Způsob, jakým Brouk přicházel na svět nebyl příliš šťastný. To, že jeho návrhy schvaloval Adolf Hitler či fakt, že krátce po zahájení výroby v roce 1938 byla veškerá výroba přesměrována pro vojenské účely a „Brouci“ tak v prvních letech sloužily především v kampaních Wermachtu, není něco, co by kdokoliv chtěl mít ve svém „životopise“. Volkswagen Beetle však své dědictví překonal a vyráběn byl neuvěřitelných 65 let až do roku 2003. Ani poté Brouk ze světa nezmizel, neboť již v roce 1998 byl na trh uveden jeho ideový nástupce, Volkswagen New Beetle. Ten se svým předchůdcem sdílí mnohé, o čem však původní Brouk nemohl ani snít je špičkový audiosystém Fender, kterým se moderní verze pyšní. 

Spojení těch nejlepších

Jednou z věcí, která stojí na současných modelech New Beetle nejvíce za pozornost, je audiosystém. Volkswagen si totiž pro jeho realizaci vybral známou americkou firmu Fender, výrobce špičkových kytar a