Tradiční PPC reklamy stále mají smysl

Share

Přemýšlíte, do jaké formy online marketingu investovat, aby na váš web zamířilo více uživatelů? Do popředí se v poslední době dostávají sociální sítě, je možné platit si reklamy třeba na Facebooku a Instagramu. Klasické PPC kampaně však stále zůstávají velmi praktickým nástrojem. Vyhledávače budou lidé používat navždy.

Tradiční PPC reklamy spočívají v tom, že nastavíte určitá klíčová slova, na něž chcete inzerát zobrazovat, a reklama se pak nabízí, když je nějaký uživatel zadá do vyhledávacího políčka. Díky tomu se reklamy zobrazují lidem, kteří něco takového, jako je v inzerátu, hledají. A tím se zvyšuje i šance, že na něj kliknou. S PPC reklamou si samozřejmě můžete hezky vyhrát – vymyslet poutavý text, omezit její zobrazování jen na určité uživatele atd. Čím lépe se nastavení provede, tím vyšší budou konverze.

Jaké jsou hlavní výhody PPC modelu?

Velkou výhodou je to, co všechny zajímá nejvíce – cena. Platí se pouze za každého uživatele, který na reklamu klikne. Navíc je možné nastavit si určitý rozpočet, jejž jste ochotní utratit. A rozhodně neplatí, že by zákazníci s vyšším budgetem byli zvýhodňováni. Aspoň u Googlu to funguje tak, že sleduje spíš relevanci a kvalitu. Nebudeme si ovšem zatajovat, že některá klíčová slova jsou prostě dražší než ostatní. Nicméně i to má své řešení. Někdy se vyplatí zaměřovat se spíš na levnější fráze, u nichž není taková konkurence.

Na Googlu a Seznamu prostě musíte být vidět

O PPC reklamě se samozřejmě mluví i v souvislosti s méně známými vyhledávači, ovšem jestliže působíte pouze na českém trhu, správa PPC reklam na Google a Seznam vám bohatě postačí. Google má globálně obrovské publikum a už pěkných pár let vítězí před Seznamem i u nás v ČR. Přesto je dost konzervativních uživatelů, kteří na český vyhledávač nedají dopustit. A proto na něj nesmíte zapomínat ani vy.

Přestože se PPC reklamy zdají jako jednoduchá záležitost a nastavit je může opravdu každý, chcete-li skutečně na web přivést zákazníky, oslovte odborníky. Cena za správu PPC reklamy se sice pohybuje okolo 1 000 – 4 000 Kč měsíčně, ovšem přivedení zákazníci vám částku rychle vrátí. Nevěříte? Pak si přečtěte pár případových studií o reálných zákaznících firmy PPC Profits. Uvidíte sami.

Read more

Local News