Jak cvičí Ryan Reynolds

0

Perfektní tělo úspěšného herce Ryana Reynoldse se objevilo nejednou v živém erotickém snu mnoha dívek. Vyrýsování svalů mu zase tak dlouho nedalo, bylo však podloženo vytrvalým tréninkem a spoustou úsilí. Pojďme se podívat na jeho cvičební plán.

Formování ideální postavy mu zabralo pět měsíců, kdy měl na konci pouze 3% tělesného tuku. Klíčovou složkou byla strava a motivace. Ryan měl motivaci zahrát si s perfektní tělem v Blade Trinity, Green Lantern a jiných akčních filmech.

Cvičení

„Můj trenér je chlápek jménem Darren Chapman. Je to velice inspirativní jedinec, dokázal mi říct slovo „pot“ v mnoha jazycích. Začal jsem s ním trénovat, jako bych se připravoval na olympijské hry.“

  • Cvičení bylo asi 2-3 hodinové
  • Rozcvičil jsem se na zhruba 500-1000 sklapovačkách
  • Následovala těžká váha pro zvětšení objemu svalů
  • Jsem docela hubený kluk, takže jsme omezili aerobní cvičení a zaměřili se pouze na budování svalové hmoty
  • Tréning zahrnoval příliš mnoho cviků, abych je tu jmenoval, opakování bylo po cca 8-12 po 6 dní v týdnu
  • Po prvním týdnu jsem toužil po sladkém vysvobození smrtí
  • Pracoval jsem vždy na jedné části těla denně. Měl jsem den zad, prsou, nohy a ruce měly společný den
  • Spodní břišní svaly jsou nejtěžší na formování, většině mužů se totiž ukládá tuk právě tam. Břišáky daly zabrat nejvíce.

Dieta

Můžete mít sebelepší cvičební plán, chodit do posilovny každý den, ale bez pořádné diety neuvidíte kýžené výsledky. Ryan Reynolds i jakýkoliv trenér by vám tedy sestavil jídelníček se správným obsahem proteinů, ovoce, masa a doplňků. Reynoldsův jídelníček vypadal asi takto.

Snídaně

½ šálku vaječných bílků a 2 celá vejce
Ovesné vločky bez cukru
Proteinová tyčinka o 2-3 hodiny později.

Oběd

Kuřecí maso, zelenina a hnědá rýže
Proteinová tyčinka o 2-3 hodiny později

Večeře

Ryba nebo kuře se salátem a zeleninou s balzamikovým octem
Před spaním několik proteinových drinků

Spořádal jsem tedy bílkoviny/sacharidy 8-10x denně v menších porcích. Jedl jsem hodně cukrů přes den, abych měl energii. Na noc jsem však žádné sacharidy nesměl.

Suplementy

„Nabyl jsem mnohem více svalové hmoty, pokud jsem šel s kreatinem.“ Také jsem spořádal pěknou dávku L-glutaminu, syrovátek a multivitamínů.

Ale nejdůležitější věci, které jsem se naučil

  • Strava je opravdu nejdůležitější. Jíst do 80% sytosti.
  • Transformovat takhle rychle vaše tělo může být traumatizující.
  • Jíst hodněkrát za den po menších porcích.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here