logo

Inspirace: Opravdu viditelné reklamy #1

Kategorie:

Trh je přeplněný konkurencí a není lehké se na něm udržet. Proto marketingoví pracovníci vymýšlejí stále originálnější reklamy. Tentokrát se zaměříme na billboardové reklamy, kterých si stoprocentně všimnete!

Guerillový marketing je způsob propagace, který se snaží s minimálními náklady vybudit maximální zájem veřejnosti. K takové propagaci je potřeba velice kreativní duch, který se jen těžko hledá.  

1. Quitplan services

Reklamní skupina Clarity Coverdale Fury přišla s billboardem, na kterém není potřeba jediné slovo a divák pochopí o čem je. Quitplan pomáhá lidem přestat kouřit. Billboard můžete vidět v severní části města Twin v Minnesotě. 

2. Mars

Tyčinka Mars je zajisté velice oblíbená po celém světě. Dokonce tak, že z ní nemůžeš odlepit jazyk.

 

3. Adidas

Tento konkrétní billboard byl postavený v Německu při FIFA Cup 2006. Reklama byla velice kontroverzní. Především z důvodu, že Oliver Kahn zachraňuje gól, ale také tím, že takto veliká reklama není v Německu dovolená.

 

4. Cadburry

Cadburry je známý jako jeden z největších barů světa na ochutnávku čokolády. Billboard ukazuje postavy životní velikosti, rozbalující čokoládu.

 

5. Miele

Jak silný máte doma vysavač? Takhle silný určitě ne! Tato reklama byla odpověď na konkurenční billboard, který nebyl příliš kreativní a ukazoval pouze konec vysavače směřující k nebi.

 

6. Tylenol

Bolest hlavy je pro některé zničující. Tato reklama od Johnson & Johnson, která visela na Dundas Square v Torontu, přilákala opravdu hodně lidí.

 

7. Zubní pasta

Pokud hledáte zubní pastu, která vám pomůže k opravdu silným zubům, po shlédnutí reklamy bude pasta Formula vaší první volbou.

 

8. McDonald sluneční hodiny

McDonald je známý svými kreativními reklamami. Jedním příkladem jsou sluneční hodiny v Chicagu. S nápadem přišla reklamní agentura Leo Burnett. Hodiny Vám ukážou čas od 6 do 11 hodin ráno. V pravé poledne pak můžete vidět logo „M“. 

 

9. Cingular

Tento billboard ukazuje, že ceny hovorů mohou doopravdy spadnout. A to doslova. Vytvořil velice úzký prostor mezi lidmi na ulici a reklamou. 

 

10. Heineken

Pravděpodobně nejlepší koncept billboardové reklamy. Heineken využívá dojmu 3D prostoru na klasickém 2D podkladu. Ruka, která chmatá po pivu si zaslouží vaši pozornost! 
 


22.02.2012

Podobné články

Co si o článku myslíte?

    0 KOMENTÁŘŮ

Napsat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Current ye@r *