Co obnáší práce promotéra?

Share

Marketingový tah firmy může mít mnoho podob. Mezi ty nejpoužívanější patří reklama, ať už jakkoliv originální, zvýší povědomí o firmě či produktu. Druh reklamy je i promo akce, na kterých vám krásné slečny dají informace, kávu a možná i nějaký ten zákusek.

Je tato práce opravdu tak jednoduchá?

Pozici promotéra či hostesky si často vybírají studenti, které láká vidina dobrého výdělku, jenž začíná na 100 Kč/hodinu. Co vše musí takový promotér splňovat?

  • Musí vědět vše o produktu, který prezentuje. Před každou akcí bývá zpravidla celodenní školení, kterým musejí projít všichni účastníci.
  • Vzhled hraje také důležitou roli. Čím hezčí dívka, tím budete chtít vědět více. Čisté oblečení, vůně a slušné chování je samozřejmostí.
  • Komunikativnost, úsměv a angažovanost jsou nepostradatelné vlastnosti.

Je tato práce opravdu tak jednoduchá? Mnoho lidí by si řeklo, že stačí stát na místě a povídat si s lidmi. Vezměme si ale dívku, která má za sebou desetihodinovou směnu na veletrhu, při které stála na deseticentimetrových podpatcích v šatech, které vyfasovala od firmy. Peníze takové dívky jsou pak, jak se říká, celkem zasloužené.

A na co že se takový promotér či hosteska používají?

V podstatě na vše. Možnost využití je opravdu rozmanitá. Od různých veletrhů automobilů, přes otevírání nových poboček velkých firem, různá tematická party a večírky až po oslavy výročí a prezentace produktů.

A kde vůbec sehnat práci promotéra? Nejkrásnější jsou samozřejmě hostesky v Praze. Hostesky z agentury Fresh production mají opravdu kouzlo a šmrnc.

Více informací o agentuře Fresh production najdete na jejich oficiálních stránkách: www.freshproduction.cz

Read more

Local News